....


Jag öppnar fönstret och till min stora förtjusning hör jag massa bröl & vrål ett par meter ifrån mig, vad kan detta innebära? jo kära vänner, de är lördag och nu är det dags för supa skallen av sig..

Mina kära vänner här i Karlstad sysselsätter sig mer än gärna med att supa upp sina pengar, och leva på nudlar och sen klaga lite under veckan "Tja, kanske borde man börja träna? give me a break, vi vet båda att du e för jävla lat, och minst sagt snål.. Jävla student.

Studenter är mästare på att säga "höj bidraget, ge oss mer pengar" men egentligen klarar sig en student grymt bra på sina pengar om man bara kan hushålla med pengar, dvs.. Inte gå ut på krogen de första man gör och med hopp om att få ett ligg supa ner halva krogen. De enda man lyckas med är att få ett tomt konto och möjligtvis en rejäl bakfylla dock förutsätter de att man drack något själv..

Så vart vill jag komma? är studenter verkligen så dumma som de verkar? Ja de är verkligen så dumma.

Detta var dagens visdomsord och jag hoppas ni alla har lärt er något..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0