Simsalabim

Nu är bloggen klar tack vare hjälp från Sandra, uppskattas verkligen!

Anledningen till den här bloggen är att jag skall få lätta mitt hjärta ibland & skriva om saker som jag finner relevanta som såklart ingen annan skulle tänka på. Kanske kan jag väcka en tankeställare, få folk att fundera över saker, påverka människor. Eller om inte annat, ge en inblick i min hjärna som sägs vara en komplicerad sådan.
Träning & Hälsa, Musik, delvis mode, mat, politik, samhälle, livet! Allt kommer jag blogga om, vissa texter kanske ses som "filosofiska" dock bör ni veta att jag ibland skriver lite "sär" aktigt hur man nu väljer att kalla det..

Klockan tickar på och det känns som att de är läge att tacka för mig, proteinshaken är snart avklarad och då vankas sängen. Kanske bör jag ligga en stund och filosofera över varför jag gjorde denna blogg? Kommer någon ens vilja läsa den? För att "krydda" till det hela skall jag uppdatera varje dag med 5 grejer som jag skall göra innan jag avlider. Listan består av 100 olika saker. Så förvänta er daglig uppdatering kring detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0